room inspiration



Billeder fra hhv. expensivelife & andre diverse tumblrs

Eftersom jeg selv går lidt rundt og roder med diverse måder at gøre sit værelse mere lækkert på, er der intet bedre end at stene tumblrs fyldt med decor-billeder. Derfor har jeg taget nogle af dem, hvis idéer jeg gerne vil have ført ud i livet; en seng sammensat med sofa af paller, et minimalistisk rum med en meget stor seng, og en helvedes masse lækre enkle detaljer.
Nu er der kun 17 dage (!!!!) til sommerferien, åhhh jeg glæder mig! Btw: Er der nogen I kunne tænke jer at se her på bloggen? Kys

10 comments:

  1. Årh elsker inspiration til værelse pt.
    går nemlig også og roder lidt med mit værelse

    http://sofiekn.blogspot.dk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det lyder spændende, held og lykke! :)

      Delete
  2. Lækkert med lidt inspiration :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det er jeg glad for at du synes :)

      Delete
  3. fedt indlæg! står nemlig og skal have lavet helt nyt værelse, (og med helt nyt mener jeg virkelig nyt! som i: ingen har boet der før) engang i sommerferien, glæder mig. og kan klart bruge disse billeder til ideer <3<3
    knus <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det lyder da vildt fedt - glæder mig til billeder! <3 Kys

      Delete
  4. Åh, det kribler helt i mine fingre. Jeg har bare lyst til at lave alt muligt om i min lejlighed lige nu! :-) he!

    Knus <3
    www.rikkesunds.dk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeg ved SÅ meget hvad du mener, hehe :)

      Delete