KØBENHAVN


Cardigan & shorts from H&M // Tee from Monki
05.07.13
Var i København med Matilde i går, for at savle over alle de lækre ting der er på udsalg, drikke latte, og nyde ferien. Fik købt en cap og et par solbriller - begge fra H&M, og perfekt til sommeren.
Åh hvor jeg også misunder alle dem der er taget på ferie nu - jeg glæder mig sådan til at det bliver mig! Jeg skal til Kroatien d. 17 juli, men inden da, skal jeg lige en tur til min mormor og morfar, hjælpe min moster i hendes butik, og på en lille håndboldtur - jeg glæder mig til det hele! Skal I noget her i sommerferien? - Husk min spørgerunde lukker på søndag, så spørg løs! Tusind kram herfra

6 comments:

  1. Elsker det første billede - så stemningsfuldt :)
    Jeg regner med, at jeg tager en afbudsrejse rimelig snart sammen med min kæreste - ellers skal sommeren bare nydes herhjemme i Danmark.

    http://pernillefriis.blogg.se/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, tak!
      Hvor lyder det lækkert - du må have det skønt, hvorend I kommer hen! :)

      Delete
  2. Iihhh, du tilbage! Jeg smutter med Sille til Bornhold i morgen <3 Håber vi snakkes inden. Kys

    ReplyDelete
    Replies
    1. Så blev det til noget! <3 Vi snakkes, baby - kys

      Delete
  3. Super fine billeder:)

    //amandadamtoft.blogspot.dk

    ReplyDelete