OG MED DISSE BILLEDER & ORD


Holder bloggen hermed ferielukket. Pludselig gik tiden virkelig stærkt, og hverken bloggen eller jeg kunne følge med. Billederne er fra sidste års sommerferie, og (undskyld mit sprog) fuck hvor jeg elsker sommerferien, når nu jeg sidder og kigger tilbage på alle billederne. Jeg rejser til Kroatien, og kommer hjem d.2 - forhåbentligt fyldt med ny inspiration og billeder til jer lækre damer. Hvis ikke, så tager vi bare en dag af gangen. Millioner af kys fra mig til jer

10 comments:

  1. Åååh mus, kommer til at savne dig blogging, men forstår dig nok ekstremt godt, haha. Vi snakkes <3

    ReplyDelete
  2. Rigtig god sommerferie!

    Liiivelife.blogspot.dk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusind tak Louise :) I lige måde!

      Delete
  3. Hav en dejlig ferie!

    knus
    mariapicardkai.blogspot.dk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusind tak, og i lige måde! Knus

      Delete
  4. Sikke nogle gode billeder, og super sød blog! Skal vi følges?

    Knus
    http://liveyourlifeasitwasyourlastday06.blogspot.dk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusind tak - jeg tager et kig forbi! Knus

      Delete
  5. Det første billede er så dragende, helt fortryllende.

    Jeg håber, din ferie bliver helt vidunderlig.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeg er enig! Tusind gange tak, og i lige måde! Knus herfra

      Delete