LATEST ON INSTA


Øv.tv: Sticks'n'sushi med min søster, kusine og lillebror. // Øv.th: Læste i det nye H&M katalog, mens jeg spiste avocado og nutella madder, inkl. blåbær. // Ned.tv: En glad Laura. // Ned.th: Repost af min frø Matilde og mig.

D.17.08.13 16.45

 Hej piger. Hvordan er jeres første skoleuge gået? Min har budt på lidt på hvert, jeg er kun halvt overlevet, suk... Sådan bliver det nok det første lille stykke tid, hehe. Jeg hører konstant Ellie Gouldings sange, bl.a hendes sang Burn - den er jeg helt vild med! Nu vil jeg fjerne min neglelak, og trykke replay på youtube, for Ellie har netop sunget det sidste, og musikken toner er stoppet. Nogle ønsker for indlæg, den kommende tid? Tusind kram

2 comments:

  1. Virkelig flot blog du har!

    Knus
    www.twistedbyjulie.blogspot.dk

    ReplyDelete