13/10/13



11.17
Spørgsmålene er hapset direkte fra dette indlæg hos søde Mette.
Nu har jeg fået efterårsferie, og det glæder mig meget. Det er nu hvor jeg vil få indhentet de mange ting, jeg ikke har fået nået i ugernes løb. Min far og jeg er alene hjemme, så vi skal have gourmet mad, haha. Jeg håber I får nydt ferien - her har I en bunke ego, i form af fjolle-billeder, og "30 spørgsmål til professoren" hehe

1) Single? Ja, hehe.  2) Hvad tænker du, når du hører ordet "miav"? En kat, øhh? 3) Noget du virkelig gerne vil have? Balenciaga taske 4) Er du bange for at blive forelsket? Jeg er ikke bange for det, men det er en lidt mærkelig ting, og til tider kan det føles lidt for åbent.  5) Kan du lide at ligge på stranden? Jeg har faktisk ikke så meget tålmodighed til det, men når jeg har, elsker jeg det.  6) Baggrunden på din mobil er .... et billede af Matilde og mig.  7) Kan du lide din mobil? Haha, nej - en gammel smadret iPhone 3gs...  8) Går tingene som du havde planlagt? Både og - jeg elsker at være spontan. 9) Ville du helst have en pudel eller en rothweiler? En rottweiler.  10) Fysisk eller psykisk smerte? Fysisk smerte - psykisk er mindst hundrede gange værre. 11) Er du træt? Hele tiden.  12) Tatoos? Nixen, og den kommer jeg nok aldrig til at kunne svare ja til.  13) Din sidste sms var fra? Julie. 14) Kælenavne? Lause, lauski???  15) Favoritsko? Mine Nike, jeg købte i Ungarn sidste år.  16) Går du med hat, hvis du har dårlige hårdage? Ja, det kunne godt ske. 17) Ville du nogensinde klippe dig skaldet? Nej, så modig er jeg ikke. Men jeg har kæmpe respekt til dem der tør. 18) Kan du lave mad? Jeg er meget klodset, men jeg får da ros af mine forældre, hehe. 19) Hvor har du ondt lige nu? I fødderne, efter motionsdag, og om aftenen hvor jeg tog hæle på - stakkels mig.  20) Tror du på evig kærlighed? Jeg elsker idéen om det. 21) Grønne eller blå druer? Blå. 22) Den næste du krammer er .... Olivia, min barndomsveninde.  23) Hvor er du om fem timer? Foran min computer i færd med at spille sims 3, hehe24) Hvor var du klokken otte i morges? I stuen med en kop varm nescafé  25) En der får dig til at smile? Matilde 26) Har du holdt nogen i hånden de sidste tre dage? Ja.  27) Dit sidste opkald var fra: Far. 28) Er du akavet? Øhh? Det afhænger af situationen.  29) Dit sidste pinky swear var med: Nabeel, hehe 30) Motion er en .... nem måde at få dårlig samvittighed hvis man ikke holder det ved lige - men et must.

2 comments: