LATTE
kaffeeeelattteeer
Hej piger! Da jeg kom hjem fra skole, lavede jeg den her vildt lækre latte, og så et afsnit GG (åhjjj, C & B er cute sammen !!). Jeg er ikke til sort kaffe, men den her er rigtig mild. Du varmer bare noget mælk, tilsætter så instant kaffe-pulver til mælken, og skummer det resterende mælk med en mælkeskummer. Så simpelt, og herre lækkert !! 
Denne mandag har udelukkende stået på skole, GG, lidt mad & latte, og så den faste madlavningsdag - nu har I også fået en detaljeret gennemgang, haha !  I må have en dejlig aften, piger - knus

PS: nu er der kun 26 dage til jeg rejser til Thailand - glæder mig, hihi.

4 comments:

  1. Lækkert! Kan det passe at jeg så dig cykle på Gammel Kongevej idag? Er ret sikker på det var dig, haha! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jepsssss det var mig - jeg så også dig, hehe <3

      Delete