AWKWARD POSES awkward
Jeg, samt en masse andre, har været så uheldige, at skulle starte i skole igen i går. Jeg har nu glædet mig til, at jeg skulle se alle mine venner igen, men weekenden er nu (som sædvanlig) tiltrængt. Med disse akavede poseringer, har I fået dagens outfit - blusen er ny, og jeg købte den i H&M i Siam Paragon - et shoppingcenter i Bangkok. Den kostede mig 1000 baht - omkring 150 kroner, og jeg er allerede meget glad for den! Jeg synes, den går rigtig godt til sorte jeans og rodet hår - feminint med noget street indover sig. Jeg har to ringe på, som I ikke kan se på billedet, og en let (næsten ingen) makeup. Hvad synes I om det? Håber I har det dejligt. Tusind kys 

8 comments:

  1. Du ser simpelthen så sød ud!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Åhh hvor er du sød! og i lige måde! <3

      Delete
  2. Dejligste mus - du ser som altid deeejlig ud.

    ReplyDelete
  3. Giver de andre ret, du ser ret sød ud! :3

    Har du lyst til at følges??


    http://turquoise-and-caicos-julie.blogspot.dk/

    ReplyDelete