tempel

tempelindkig2

Da vi var i Bang Krut (det navn, kan faktisk staves på tolv forskellige måder!), cyklede vi på hotellets cykler, op til dette helt fantastisk smukke tempel. Nøj, det var flot! Vi var så højt oppe, så vi kunne se hele stranden og opdage, at der næsten ingen mennesker var. Mennesketomt, men simpelthen så hyggeligt. Jeg måtte egentligt ikke tage billeder inde i templet, men jeg kunne ikke lade være med at snig-tage et billede udefra. Templer er noget af det smukkeste, du overhovedet kan finde i Thailand, og med dets smukke farver og udsmykninger, er det så lækkert, at få skudt nogle billeder steder som disse.

Jeg er meget ked af, at jeg ikke får tid til bloggen mere, end jeg gør, men jeg satser på, jeg bare lige skal vænne mig til dagligdagen igen. Jeg har forresten l Om to timer er der dømt kamp - ønsk mig held og lykke! Hvad synes I om layoutet? Det er nok stadig lidt under ombygning, men jeg håber på, at jeg bliver færdig i dag. I må have en dejlig søndag

No comments:

Post a Comment