THE TIME GOES TOO FAST
Posted the 22th of January at 16:37
tumblrmoi
Her for tiden nyder jeg rigtig godt af mit eget selskab, og i dag er ingen undtagelse. Mit hår er også blevet langt - eller i hvert fald længere, og jeg svinger lidt i mellem, om jeg skal lade det vokse langt, eller om jeg skal tage et smut til frisøren og få klippet det. Hvad synes I, jeg skal? I er rigtig stille for tiden, har jeg gjort noget galt? Jeg skal love for, at tiden hurtigt får ben at gå på, så jeg beklager rigtig meget, hvis indlæggene ikke bliver så gennemførte, som jeg ellers gerne vil have dem til at være. I må have det dejligt, til vi ses igen.

6 comments:

  1. Stod selv i den samme situation for to år siden, og jeg valgte at lade mit hår vokse, og er blevet super glad for mit efterhånden riiimlig lange hår. Så prøv at gro det ud, man kan jo altid klippe det kort igen! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det tror jeg, også jeg vil gøre - tak! :)

      Delete
  2. Lad det gro! tror det ville klæde dig helt vildt :)) + hvis du ikke kan lide det når det er blevet lidt længere, kan du jo bare klippe det af. Det er lidt sværere den anden vej rundt <3

    ReplyDelete