CURRENTLY LOVING
Posted on the 26th of February at 16:29
H&M ss14 coats and jackets
Hej piger! For det første er jeg meget ked af, at det ikke bliver til flere indlæg, men tiden går meget stærkt, og jeg har mange ting, jeg skal få til at passe ind i mit skema. Kvalitet frem for kvantitet ikke? Hvis vi så lige hopper over til indlæggets egentlige mening, så er det sket, at jeg er blevet helt forelsket i H&Ms Spring & Summer udendørs skråstreg jakke kollektion! Jeg skal i hvert fald anskaffe mig en ny trenchcoat - den jeg havde som 10-årig passer nok ikke mere. ;) Så må vejret nu bare blive endnu bedre end det allerede er! Husk at nyde det gode vejr, piger - vi ses snart!

2 comments:

  1. Anonymous27/2/14 08:25

    LAURA!!! OMG, ved du om den sorte "fake-fur" jakke fra h&m kommer i Danmark?! Den er jo for lækker man!
    Kys din søde kusine Anna <33333

    ReplyDelete
    Replies
    1. ANNA!!! Nurg, du er nuttet og stalker-ish, men jeg tilgiver dig og svarer, at du kan købe den på deres side, men jeg har no idea, om den er i butikkerne! <3 Du burde jo bare tage forbi H&M efter arbejde en dag - eller før, nok.. Kyskys <3

      Delete