Posted on the third of March at 20:25
Dreambuys in March 2014

Jeg elsker polyvore! Men noget jeg ville elske endnu mere er, hvis ovenstående ting er mine, når marts er overstået. Okay okay, en Zadig & Voltaire skuldertaske er måske lidt optimistisk, men jeg er gået hen og blevet lidt (læs; meget) vild med den - størrelsen er helt perfekt til en tur i byen, og at den kan bæres som crossover gør bare, at jeg endnu mere har lyst til at købe den.
Udover en flot skuldertaske, kunne jeg godt tænke mig noget lækkert blondelingeri - der er Monki rigtig gode til at lave fint undertøj! Jeg ville klart tjekke deres undertøj ud, næste gang jeg får chancen. 
Jeans og andre gode basics - dem kan jeg ikke få nok af! Og så må de gerne være i en lækker kvalitet, når nu vi er i gang. ;) 
Solbrillerne, lakkerne og coveret - no words needed. Jeg bruger lige nu et cover fra Tiger til min iPhone, og det måtte meget gerne blive skiftet ud med tiger fra Kenzo. 
I må have en dejlig mandag aften.

No comments:

Post a Comment