100414

tumblrshirt
I skrivende stund, sidder jeg med en kop kaffe og holder øje med uret, da jeg (suk.) skal ud af døren om lidt. Jeg er i gang med at læse bogen Divergent, som jeg er så heldig at skal ind og se i morgen i biffen - den er meget anbefalelsesværdig. For at vende tilbage til indlæggets oprindelig mening, så går jeg lidt og drømmer om at se så lækker ud som tumblr-damen her. Hun gør det fandme godt! Det giver mig endnu mere lyst til at købe mig fattig i skjorter i alle nuancer og størrelser, og så leve i dem resten af mine dage. Lige pt, for at min forkærlighed for skjorter ud, har jeg snuppet min fars blomsterskjorte ;D. I stedet for at bruge den som en skjorte, bruger jeg den som en blazer. Det synes jeg fungerer rigtig godt. Er I lige så hooked på skjorterne som jeg er?

2 comments:

  1. elsker elsker elsker skjorter, lige fra løse, til slim, til alle farver, alle modeller. Har lige købt en fra Tommy, faktisk! Og awww hvor er hun lækker, gid det var mig da!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, jeg tænkte nok, jeg ikke var den eneste! ;D Ja, suk - hun er så skøn! <3

      Delete