NEXT PAYDAY

CRAVING NEXT PAYDAY
Alt på ovenstående collage har jeg hele dagen gået og funderet over, en passende undskyldning til at købe hele møget. For altså;
Nyt undertøj er altid skønt, og jeg er mere end glad for de mange blonde-varianter der er til at finde i diverse butikker. Nattøj er stærkt undervurderet - der er intet bedre end en søndag i hvor du er i sengen, mens du er iført lækkert nattøj. Fine toppe og skjorter burde være allemands-eje. Helt ærligt, hvor cool ville det ikke være, hvis man tilsatte en åben skjorte til en blondetop med rodet hår og boyfriend jeans?! Sko kan være prikken over i'et på dit outfit, og at du går godt i dem samtidig, er det top dollar! Måske ikke lige leopardprint, men et par printede sko kan også gøre et enkelt outfit mere bemærkelsesværdigt.
Alt dette regner jeg med, jeg skal have i min garderobe omtrent den første - lønningsdag!! April måned har været hård for mit vedkommende..  

No comments:

Post a Comment