IN A BUBBLE OF HAPPINESS

Jeg er så glad for tiden. Jeg har det som om, jeg svæver i en lille sæbeboble. Vejret har været så dejligt, og i går gik jeg en tur ned ved damhussøen, mens jeg drak te, hørte lækre melodier og spiste hjemmelavede chokorug - de blev meget gode, skal jeg hilse og sige!
Forresten har jeg købt nye jeans! De er fra Vero Moda, hvor jeg ellers ALDRIG køber tøj, og så er de blå. Jeg har længe haft et godt øje til blå jeans, og da jeg spottede dem på fisketorvet, da O, J, M og jeg skulle se Divergent, måtte de med hjem. De koster 259 bobs, hvis de skulle have interesse. Den manglende aftagen er et tegn på, jeg er meget glad for dem. ;D

I fredags fik jeg, som skrevet, endelig set Divergent, og suk, hvor er filmen god. At se Divergent resulterede også i, at jeg nu crusher Theo James for vildt! Han er så dejlig, åhh!! Og ikke nok med det, synger han åbenbart også, og det lyder herre fedt! I kan bl.a høre ham HER og HER. Nu sidder jeg så på tumblr for at kigge på billeder af ham i bar overkrop.... Jeg håber, I har det godt (og at I har andre blogs at læse end min, da kvaliteten her er lig nul). Vi ses snart, de damer.

No comments:

Post a Comment