WHAT IS SHE DOING?!

Åh, hvor får jeg dog indtaget kalorier til den store guldmedalje. Men jeg er jo ikke særligt ofte hos min mormor og morfar, så derfor må jeg godt, ik'?  Jeg hygger mig i hvert fald med lækker mad morgen, middag, aften, en masse kortspil og en lille smule tanning i det gode vejr. For at vende tilbage til indlægget har jeg samlet et par (eller fire) billeder fra min instagram profil - det her, bruger Laura tiden (og pengene) på!
Og så bum bum, nu har jeg ændret på layoutet igen. Hvad synes I om det? Forresten er der big news, mine dejlige venner - bloggen fylder 1 år om præcis ti dage! Jeg synes, det er helt vildt, at tiden er gået så hurtigt. //L.

4 comments:

  1. Ih hvor er de fine billeder, og lyder i hvertfaldt som om du har hygget dig! Er vild med dit "nye" layout, og tillykke med de 1 år smukke Laura <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dejlig kommentar lige at vågne op til - tak søde C! <3

      Delete
  2. Lækkert indlæg! Vores kaffedate var super hyggelig - Jeg ser frem til flere <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak søde! det gør jeg også! <3

      Delete