BEAUTY FT. VOGUE

Min far er lige kommet hjem fra en arbejdsrejse til Boston, og som en lille gave, gav han mig bl.a to magasiner - denne måneds Vogue & Elle. Angelina Jolie ligger ansigt til Elle - hvorimod Vogue bruger Charlize Theron. Min favorit er Elle, men så overfladisk som jeg nu en gang er, vælger jeg det cover med flest farver, så det passede til indlægget - beauty! Jeg går ikke op i makeup, og jeg bruger heller ikke særlig meget - det skal bare se naturligt ud og være nemt og hurtigt om morgenen. I kan se navnene i højre hjørne - priserne er, hvad jeg har givet for produkterne, så jeg kan ikke garantere, at prisen er det samme nu. Parfumen købte Matilde med hjem til mig fra NYC, så den tror jeg er ret svær at opstøve herhjemme - I kan jo prøve! Balsamspray og saltvandsspray; to modsætninger, men jeg bruger det sådan, at jeg reder mit hår igennem med fingrene - med balsamsprayen. Jeg bruger faktisk ikke nogen børste - dette skulle faktisk også være sundere og mildere for håret. Saltvandssprayen sprøjter jeg derefter et godt lag af i hele mit hår, for at give det volumen - mit tykke og fuldstændig glatte hår har en tendens til at klaske sammen og blive kedeligt, men dette sker ikke, når jeg bruger saltvandssprayen. Concealeren er helt ny for mig, men jeg tror, det er et match! Den bruger jeg til at dække rander under øjnene og eventuelle urenheder. Øjenvippebukkeren bukker jeg hver dag mine øjenvipper med - jeg har naturligt meget lange og sorte øjenvipper, og det giver et fedt og naturligt look, når jeg bukker dem. Gel'en fra Elf bruger jeg til at rette mine øjenbryn med, og geléen sørger for, de bliver hvor de skal. Der er to børster - en til bryn, en til vipper. Vippe-enden bruger jeg til at rette mine øjenvipper, så de ikke sidder sammen. Parfumen fra MJ er et fast favorit - jeg bruger dog ikke særlig meget af gangen, da jeg synes, den nemt kan blive for sød og tung. Derudover den lange smøre her, bruger jeg en helt normal dagcreme fra Derma. Jeg håber, I kunne klare at læse det hele, og at I kan bruge det til noget! //L.

No comments:

Post a Comment