SUMMERPLANS

Noget om mine sommerferie-planer og -drømme. 
Ligesom sidste år skal jeg afsted i cirka tre uger til verdens skønneste land, Kroatien. Åh, der er dejligt. Jeg ser frem til lækre temperaturer, god mad, og at få slappet max af.
Igen i år skal jeg afsted til Tversted oppe i nordjylland for at spendere en lille uge sammen med disse skønherligheder her. Billedet er et år gammelt - ingen af os ser sådan ud mere (heldigvis)....
Jeg drømmer om at få skudt en del lækre billeder på min ferie og at få en lækker kulør. Og så at sejle på en båd. Sidstnævnte må jeg vente med lidt, tror jeg...

Dette var sådan cirka mine sommerplaner. Jeg glæder mig sådan til at få tid til alt det, jeg ikke ellers får tid til. Jeg vil gerne tegne noget mere, få en rigtig god kulør, lave noget mere mad, finde ud af alt det der følger med til den nye skolereform (som jeg bare overhovedet ikke har overskud til, at skulle tænke på), lave en masse indlæg - summa summarum; jeg vil have en god sommer. 10 dage endnu. Kom så sommerferie!!! //L.



No comments:

Post a Comment