A NEW CRAVING TO THE COLLECTION

OVERALL CRAVINGS
04.09.14 15.33
Jeg er da godt nok ved at have en god samling af ting, jeg skal (rettere sagt; vil) købe i efteråret!! Ups. Min nye obsession er mindre end 1 time gammel, men altså, kærlighed har ingen alder vel? Også selvom, det nok ikke er sådan det ordsprog skulle forstås..... Jeg var inde på H&Ms hjemmeside (typisk mig..) og der stod den. En langbenet (hedder det dét?!?) overall. Jeg er fan. Til højre er hvad, jeg ville style den med - en grov strik (gerne turtleneck) eller et par cute striber. Hvad synes I?? //L.

I must admit, that my collection of cravings has gotten a little bit too big. And why is it, that all of my well-earned money is gone? I don't know. But my latest (I mean - less than an hour old) obession is a pair of overalls. I think it would look awesome with a pair of stripes or a chunky knit. What about you?

No comments:

Post a Comment