Skærmbillede 2014-02-05 kl. 09.14.51
#1 SENGETØJ FRA BY NORD #2 LYS FRA TOM DIXON #3 LYNGBYVASEN #4 TRANSPARENT BOKS FRA NOMESS #5 MALM KOMMODE FRA IKEA #6 SKRIVEBORD FRA NOMESS #7 TØJSTATIV FRA HAY #8 EAMES STOL #9 WALL-STICKER KALENDER FRA FERM LIVING #10 KOBBERLYSESTAGE FRA TOM DIXON #11 VERDENSKORT I GULD #12 MACBOOK PRO FRA APPLE
Dette er nogle af de ønsker, jeg har lige pt indenfor indretning. Jeg er ikke hundrede procent med på kobber-trenden endnu, men Tom Dixons lysestager og lys er nu fine i smukke kobberfarve. Derudover kunne jeg rigtig godt tænke mig, et fint verdenskort til at pryde væggene på mit værelse, samt kalenderen fra Ferm LIVING. Stolen og tøjstativet; no words needed. Begge dele er så minimalistiske og i lækkert design, at man aldrig kan blive trætte af det. Sengetøjet er også så fint, og jeg ville elske, at sove i det hver nat. Og så er det jo pisse flot! Macbooken er selvfølgelig en hver mands ønske, så mere omkring den, skipper vi bare. Skrivebordet og kommoden er enkle, og begge dele passer ind i alle hjem & rum. Lyngbyvasen og Nomess boxen har også gået sin sejrsgang rundt i de danske hjem. Vasen ville jeg have blomster & grene i, for at give liv til mit ellers meget neutrale værelse, og boxen ville jeg enten stable op med flere af samme slags box (som Benedicte, der lige har lukket sin blog gjorde), og putte mine sko deri, eller også ville jeg putte nips deri. Hvad er jeres største ønsker indenfor interiør lige nu?

4 comments:

  1. Fine ønsker, elsker this month kalenderen!

    byus2you.blogspot.dk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Åh, jeg er også helt vild med den!! :)

      Delete
  2. Love it! :-)

    http://lookupkarohr.blogspot.dk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, thank you - I'm glad you liked it! :)

      Delete