ALL BLACK
Posted on 1st of February at 10:18
lemoi
outfit1
Brrrr, jeg synes, det er alt alt for koldt udenfor. Jeg var igår trukket i det sorte outfit og havde en stille fredag aften i selskab med Julie. I dag kommer min anden Julie, og i morgen skal jeg holde fødselsdagsbrunch for resten af familien, og til slut tager Julie, Matilde og jeg til Ellie Goulding i TAP1. Nu er første måned af 2014 allerede forbi; jeg synes simpelthen, tiden går så stærkt. Nu er det februar og om inden længe, er det allerede blevet forår! God weekend!

4 comments:

  1. Så fine, fine billeder - dat beautyyyy :O -SÅ heldig at du skal til Ellie Goulding koncert... <3 <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nurg, tak søde! <3 ja, det var også en dejlig koncert!!

      Delete
  2. Hvor er du fin! :) Super flotte fotos - er vild med dit hår :)

    ReplyDelete