1ST OF MAY

Todays buys
Åh hvor kan man blive glad af materielle goder! I dag tog Matilde og jeg en spontan tur i Fields, og jeg endte med at komme hjem med dette. BH'en fra Bilka spottede Matilde helt tilfældigt - vi skulle egentligt bare ind for at veksle penge, men fordi prisen lå på en halvtredser, måtte den med hjem. Var I i Fælledparken for nyde det gode vejr? Jeg nåede det desværre ikke, jeg havde jo travlt med at bruge min løn! ;) I weekenden tager jeg til håndboldstævne, så bloggen bliver lidt passiv. Jeg håber I, i stedet for at læse indlæg herfra bruger den kommende weekend i det gode vejr (selvom metrologerne faktisk lovede sne!!!). 

1 comment:

  1. Skal selv have fat i en lacebra... :)

    Jeg er endelig begyndt at blogge igen, så det ville betyde alt, hvis du ville kigge forbi: Sidsejosefine.blogspot.dk

    ReplyDelete