FALL IN LOVE WITH YOUR LIFE

"Fall in love with your life". Pissevigtigt at huske egentligt, når det kommer til stykket. Hvad enten du lever i Hellerup og går rundt med Balenciaga tasker og hvad ved jeg, eller om du bor i downtown Vanløse (som jeg kalder mit hood) og knokler for at få råd til café-ture, bør og skal man være helt vildt overdrevet monster glad for sit liv. Ej okay. I forstår pointen, fordi jeg er sikker på, I har hørt den skide tale en milliard gange af diverse psykologer, skolelærere, forældre og så videre. Men jeg kan i hvert fald godt lide tanken. Billedet har jeg har selv lavet, og idéen er fundet på tumblr. Det er så nemt og det pynter så smukt på mit nye værelse. 
Husk at stille spørgsmål til min spørgerunde lige HER & så bør I også høre den sang lige HER, fordi jeg synes, den er pisse god! 

6 comments:

  1. virkelig enig, og også noget man bør tænke meget mere over!!
    har du måske lyst til at følges via gfc? smid gerne en kommentar på mit nyeste indlæg, hvis du vil;
    fieskovflatau.blogspot.dk

    Knus

    ReplyDelete
    Replies
    1. Absolut - det er noget, jeg selv især glemmer rigtig ofte! Tak for din kommentar, Fie.

      Delete