BIRTHDAY OUTFIT

Jeg havde en rigtig overskudsmorgen, i tirsdags (bloggens fødselsdag), og tænkte at jeg, jo i dagens anledning ville hente et flag og posere med det. Resultatet er ovenstående, og shit hvor har det outfit reddet mig fra mange tøjkriser mandag (og tirsdag, onsdag, torsdag, fredag....) morgen. Et par striber, nogle løse jeans samt en letstrikket cardigan. Tilsæt et par slip-ons, og så har du et meget typisk og velanvendt Laura outfit. Nu er det så torsdag, og jeg har stort set samme outfit på. Hehe. 
Dagen i dag er blevet spenderet med paradis og søde venner. Min far og bror er taget til fodboldcup, så mama og jeg er alene hjemme - vi udnytter det, ved at tage ud at spise i aften. I må nyde Kristihimmelfarts ferien!

2 comments:

  1. åh hvor fin mulle <3

    Hvor er det hele fra? :O

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak min savnede mus! <3 bukser fra saint tropez, trøje fra genbrugen og cardigan fra h&m!

      Delete