HAPPY BIRTHDAY

Hip hip hurra! I dag er det bloggens tur til at fylde år! Året er gået stærkt, men jeg har nydt hver dag i selskab med jer! Der er sket sindssygt meget siden 2013; 
Som det første, skiftede jeg bloggens navn fra "Dreaming of NYC" til "Simple" - jeg føler, Simple er meget mere mig og mindre overfladisk. Hvilket navn var jeres favorit? Jeg har også nået op over 50 (og nu, 85) følgere, og jeg er meget glad for, at I gider følge med herinde. Og til sidst har min blogging-stil ændret sig - jeg kan ikke sige, hvad den er, men når jeg kigger tilbage, synes jeg, min måde at blogge på har ændret sig. Jeg føler, bloggen er mit fristed og en hobby, jeg både tager seriøst og hygger mig med. Omend positivt, må I afgøre - jeg kan godt lide det! Alle de timer, jeg har lagt i bloggen, er det hele værd, og jeg håber, I er klar på endnu et år mere.
I kan se første indlæg på bloggen lige HER.

2 comments:

  1. Tillykke til bloggen!! Jeg er hel vild med begge navne.

    Liiivelife.blogspot.dk

    ReplyDelete