SOME FACTS ABOUT A VERY LOUSY BLOGGER

1. Jeg prøver, men fejler rigtig ofte i, at blogge fast i lang tid af gangen - det ene arrangement erstatter det andet, og så er der ikke wifi, og så er der lektier... Forhåbentligt bliver det bedre nu hvor jeghar fået sommerferie. 2. Lyden af klik fra mit tastatur er sød musik for mine ører. 3. Jeg har en lille samling af nogle digte, mini noveller, citater, fortællinger jeg selv har skrevet på word, der nu snart runder 10.000 ord. 4. Jeg har altid synes, jeg har skulle være journalist, men når jeg kigger rundt, synes jeg, der er så mange forskellige muligheder. Sillewho's indlæg hun engang lavede om BROKEN RECORD kan jeg derfor godt referere til. 5. Jeg elsker virkelig at blogge, men jeg ved ikke, om jeg synes, Simple skal have fokus på billeder eller tekst, da jeg jo struggler med, hvad jeg  gerne vil være. For eksempel, kan jeg godt lide at tage billeder, men vil jeg bruge tiden på at skrive en  velskrevet tekst eller lækre billeder. Dette indlæg er så dog en undviger - hverken tekst eller billeder lever egentligt op til mine krav. 6. Jeg er elendig til at tage beslutninger, og hvis jeg så beslutter mig for at tage en beslutning ender jeg altid med at tvivle. 7. Mit hårbånd set på ovenstående fire billeder er hadet af næsten alle jeg kender - Frederik min homie (følg ham på insta her) kan slet ikke holde det ud og beder mig om at tage det af, hvis jeg har det på i skolen - jeg beholder det dog alligevel på. Det er hans problem! ;-) 8. Jeg synes, det er rigtig sjovt at ligge billeder ud på instagram, men jeg er gået hen og blevet træt af, at redigere den perfekte redigering, og tage billederne fra den bedste vinkel - nu ligger jeg selv bare en masse lort op.. 9. Jeg elsker at snakke engelsk med dansk accent. Det er nok noget af det klammeste, men oftest går jeg rundt herhjemme og snakker sådan til mine forældre og lillebror. De hader mig for det. 10. Jeg er altid i sidste øjeblik. Selv nu. Jeg skulle havde været hos Matilde nu, men hun kan vente.... Jeg håber, I har grint lidt undervejs. Vi ses snart igen!! //L.

3 comments:

  1. Elsker når du laver sådan nogle personlige indlæg :-)

    Olineama.blogspot.dk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Åh, tak Oline! Jeg synes også selv, de er så hyggelige :)

      Delete
  2. Det er jeg glad for at høre, Monique! :) Jeg håber, du bliver et stykke tid! ;-)

    ReplyDelete