WHEN GOING SOMEWHERE HOT

WHEN +30°C
Klik på billedet for at se hvor alle tingene er fra.
Så er det sku lige før jeg rejser afsted mod sydens sol - familia og jeg tager til Kroatien. Fuck det bliver godt! Dette er sådan cirka det, jeg ville ønske, jeg kunne pakke min kuffert med. Men uanset om jeg indkasserer en pæn sum lottogevinst eller ej, jeg ville nok ikke købe en bikini til en værdi af 1000 bobs. Det synes jeg lige er lidt for dyrt for mig at spankulere rundt i. Men man har vel lov til at drømme, ik'? De blå - egentligt - løbeshorts, synes jeg, næsten er noget af det vigtigste - de klæber sig ikke fast til huden, mens man spiser og har det varmt, og så kan man nemt vaske dem! Ellers er løse toppe, klip-klapper, en bikini, en god bog, en lækker drink og solcreme i følge mig essensen af en god sommer ved poolen eller stranden. //L.

2 comments:

  1. Lækre items :-)

    http://olineama.blogspot.dk

    ReplyDelete